وبلاگ

راهنمای ساخت ساک دستی فوق العاده برای برند شما

6 22

ساک کاغذی تبلیغاتی امروزه به یکی از مهم ترین ابزار برای رسیدن به برندنیگ موفق تبدیل شده است. این ساک ها به دلیل کاربردی بودن، قابل بازیافت بودن و با دوام بودن به یکی از وسایل حمل وسایل محبوب مشتریان تبدیل شده است. به دلیل این محبوبیت بالا، شرکت ها و کسب و کار های مختلف با هر وسعت و حیطه کاری، چاپ ساک کاغذی سفارشی را مرحله ای مهم در پروسه برندینگ خود می دانند. این روش برندینگ ابزاری برای بازاریابی مقرون به صرفه است که باعث می شود بتوانید تصویر خوبی از برند خود در ذهن مشتری به وجود بیاورید و با او رابطه ای خاص داشته باشید. این جا در باران پک تمام تلاش ما این است که سفارش دهندگان ساک های کاغذی تبلیغاتی، صاحب محصولی ویژه شوند که به بهترین شکل به روند برندینگ آنان کمک کند. این مقاله، راهنمای ساخت یک ساک کاغذی مناسب برند شما است که با کمک آن می توانید این کار را به بهترین شکل انجام دهید. با ما همراه باشید.

طرح و شکل لوگو روی ساک کاغذی تبلیغاتی

اگر بتوانید لوگوی خود را به طور مناسب در چاپ ساک دستی کاغذی سفارشی پیاده کنید تقریبا نصف راه را برای داشتن یک ساک کاغذی تبلیغاتی فوق العاده رفته اید. تحقیقات نشان داده اند که مغز انسان تصاویر را شصت هزار بار سریع تر از عبارات پردازش می کند و به همین دلیل است که ما چیز هایی را که می بینیم خیلی بهتر از چیز هایی که می شنویم یا می خوانیم به ذهن می سپاریم. لوگوی شما روی ساک کاغذی تبلیغاتی یک محرک دیداری بسیار مهم است پس برای داشتن یک برندینگ مناسب باید بیش از همه چیز روی آن مانوور دهید. اگر لوگویی دارید که رنگ منحصر به فردی دارد، حتما در میان محصولات پر شمار باران پک دنبال ساکی بگردید که متناسب با رنگ لوگو باشد. اگر چنین نیست پس دست شما برای انتخاب رنگ باز تر است. رنگ های مکمل (مثلا زرد و بفنش، سبز و قرمز و نارنجی و آبی) را بشناسید و از این تناسب رنگ در هنگام سفارش ساک کاغذی استفاده کنید.

2 1
3 3

سایز ساک کاغذی تبلیغاتی

این مورد نیز یکی از مهم ترین چیز هایی که هنگام سفارش باید به آن توجه بسیاری داشته باشید. نباید ساکی بیش از اندازه بزرگ را استفاده کنید که محصول داخل آن گم شود و فضای زیادش هدر رود. در مقابل نباید ساکی را انتخاب کنید که آن قدر کوچک باشد که محصول باعث پاره شدنش شود. در میان محصولات متنوع باران پک انواع و اقسام ساک های کاغذی تبلیغاتی را با سایز های مختلف پیدا خواهید کرد. نکته دیگری که هنگام انتخاب سایز ساک باید به آن دقت کنید نیاز های مشتری است. باید یک ساک تبلیغاتی را به مشتری تحویل دهید که او بتواند از فضای آن برای کار های مختلفی استفاده کند. در این صورت است که شما خواهید توانست از پتانسیل تبلیغاتی ساک نهایت استفاده را ببرید.

نوع ساک تبلیغاتی

ساک های دستی کاغذی انواع مختلفی دارند و شما با توجه به کسب و کار خود باید بین آن ها انتخاب کنید. در باران پک می توانید ساک دستی تبلیغاتی از نوع گلاسه، کرافت و تحریر را بیابید. اگر به دنبال قیمت کمتری هستید بهتر است از نوع کرافت در سفارش خود استفاده کنید. البته این بدان معنا نیست که این قیمت کمتر نتیجه کم کیفیت بودن محصول است. تمامی ساک های دستی باران پک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و رضایت مشتری را به دنبال خواهند داشت. اگر دنبال ساک کاغذی هستید که گرماژ بالایی داشته و در نتیجه محکم تر باشد، می توانید از ساک کاغذی گلاسه استفاده کنید.

2 1
3 4

کیفیت ساک کاغذی تبلیغاتی

شاید این مورد چندان به ظاهر ساک تبلیغاتی شما مربوط نباشد اما قطعا در برندینگ موفق تاثیر گذار خواهد بود. هر چه قدر هم که طراحی ساک کاغذی تبلیغاتی شما زیبا و مناسب گروه هدفتان باشد، اگر این ساک ها کیفیت و ماندگاری نداشته باشند، شما در برندینگ و معرفی کسب و کار خود موفق نخواهید بود. در حقیقت وقتی مشتری نتواند تا مدت زیادی از ساک تبلیغاتی برای موارد روزمره خود استفاده کند و ساک دستی شما در کوچه و خیابان دیده نشود، تلاش هایی که برای طراحی و شکل زیبای ساک داشته اید هدر خواهد رفت. مشتری باید با مشاهده کیفیت ساک تبلیغاتی شما از کیفیت محصولتان مطمئن شود. اگر چاپ ساک کاغذی سفارشی خود را به جایی مطمئن مانند باران پک بسپارید می توانید مطمئن باشید که محصولی با کیفیت و با دوام در اختیار خواهید داشت.

دستگیره ساک کاغذی تبلیغاتی

یک ساک کاغذی فوق العاده ساکی است که علاوه بر طراحی و جنسی قابل قبول، دستگیره های مناسبی نیز داشته باشد. در طراحی دستگیره خلاقیت را فراموش نکنید. می توانید دستگیره هایی را طراحی کنید که به نقش روی ساک مربوط باشد. یکی از مشهورترین مثال ها در این زمینه کمپانی های کفش هستند که نقش روی ساک دستی را کفش انتخاب می کنند و دستگیره های آن، مثلا بند های آن کفش هستند. مثالی دیگر کمپانی تولید لوازم پزشکی است که دستگیره های ساک های آن در نقش گوشی های پزشکی هستند که کادر درمان روی سطح آن بر گوش دارند. با خلاقیت های این چنینی می توانید در ذهن مشتریان خود ماندگار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *