وبلاگ

مزایای ساک دستی سوزنی

6 9

در دنیای امروز مردم بیشتر و بیشتر در حال کسب آگاهی در مورد محیط زیست و اهمیت نگهداری و حفظ آن هستند. تمامی ابعاد زندگی بشر روی کره زمین در این چند ده ساله به دلیل تغییرات اقلیمی و از بین رفتن اکو سیستم های مختلف دستخوش دگرگونی شده اند. به همین دلیل، مصرف کننده ها در حال گرایش به سوی محصولاتی اند که به اصطلاح اکوفرندلی یا دوست دار محیط زیست هستند. تحقیقات در سال های اخیر بارها نشان داده اند که انتخاب های آگاهانه مصرف کننده در جهت انتخاب محصولات دوست دار طبیعت می تواند تاثیر شگرفی بر کاهش و حتی توقف روند های مخرب محیط زیست داشته باشد.

ضرری که استفاده از کیسه های پلاستیکی می تواند برای محیط زیست داشته باشد بر کسی پوشیده نیست. این مواد زیست تخریب ناپذیر تا مدت ها در چرخه های زیستی باقی می مانند و در مکان هایی مانند آبگیر ها و دریاها انباشه می شوند. اما خوشبختانه کیسه ها و ساک های جدیدی در حال گرفتن جای این کیسه های پلاستیکی مضر هستند. ساک های تبلیغاتی ساخته شده از منسوجات نبافته (سوزنی) از محصولاتی هستند که اخیرا کمک زیادی به کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی کرده اند. در این مقاله به معرفی این نوع ساک تبلیغاتی و مزایای استفاده از آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

3 2

ساک دستی سوزنی چیست؟

ساک دستی سوزنی از پارچه های بافته نشده و یا دوخته نشده ساخته شده است. الیاف ساک های بافته نشده از ماده اولیه پلی پروپیلن ساخته شده است و به دلیل این که نیاز به بافته شدن ندارد، بسیار بیشتر از سایر ساک ها، دوست دار طبیعت است. ساک های پارچه ای معمولی که از الیاف بافته شده ساخته می شوند نیز قابل بازیافت هستند و از آن ها به عنوان محصولاتی دوست دار محیط زیست نام برده می شود اما برای تولید آن ها به صرف انرژی و نیروی کار بیشتری نیاز است. اما ساک دستی سوزنی این گونه نیست و به همین دلیل از آن به عنوان بهترین جنس ساک دستی از نظر دوست دار محیط زیست بودن یاد می شود.

مزایای استفاده از این جنس ساک تبلیغاتی چیست؟

استفاده از ساک دستی سوزنی مزایای زیادی هم برای مشتری و هم برای سفارش دهنده ساک تبلیغاتی دارد. برخی از این مزایا بدین شرح هستند:

هنگامی که یک کسب و وکار یا کمپانی از چنین ساک های تبلیغاتی استفاده می کند، یعنی به مد روز و حساسیت های مربوط به مصرف کیسه های پلاستیکی واقف است و مسوولیت اجتماعی خود را به نحو احسن انجام می دهد. همین امر به عنوان یک جنبه تبلیغاتی مثبت برای شرکت تلقی می شود.

ماندگاری ساک تبلیغاتی سوزنی بسیار زیاد است چرا که در این جنس ساک تبلیغاتی، الیاف کوتاه و بلند با هم آمیخته شده اند. این مزیت ساک تبلیغاتی سوزنی وقتی ارزش خود را نمودار می کند که بدانید یکی از مهم ترین فاکتور ها هنگام سفارش ساک تبلیغاتی دوام و ماندگاری این ساک ها است. در حقیقت شما باید ساکی تبلیغاتی داشته باشید که تا مدت ها در دستان مشتری باشد و افراد زیادی روزانه لوگو و شعار شرکت شما را از این طریق ببینند. به عبارت دیگر ساک های تبلیغاتی سوزنی وظیفه بیلبورد تبلیغاتی متحرک بودن خود را به نحو احسن انجام می دهند.

مزیت دیگری که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد حفظ محیط زیست است. این جنس ساک تبلیغاتی زیست تخریب پذیر است و حین تجزیه شدن مواد شیمیایی مضر آزاد نمی کند. در نقطه مقابل، ساک های پلاستیکی تا مدت ها در طبیعت می مانند و برای محیط زیست مضر هستند.

از دیگر مزیت های ساک تبلیغاتی سوزنی، قابل شست و شو بودن آن ها است. مشتری تا هر چند بار که بخواهد می تواند این ساک ها را بشوید و برای کار های روزمره استفاده کند.

3 33

ساک تبلیغاتی سوزنی در تنوع نقش و رنگ هیچ چیز کمتر از دیگر ساک های تبلیغاتی با جنس های دیگر ندارد. در باران پک هر رنگ ساک تبلیغاتی سوزنی که دوست داشته باشید، در هر سایزی موجود است.

ساک های تبلیغاتی از جنس منسوجات نبافته نسبت به دیگر ساک های تبلیغاتی وزن کمتری دارند و این باعث می شود که مشتری برای انجام کار های مختلف، به استفاده از این جنس ساک ها رغبت داشته باشد. مشتریانی که هر روز مسیر های زیادی را طی می کنند و همواره به ساک دستی نیاز دارند این نوع ساک ها را به انواع دیگر ترجیح می دهند.

استفاده از ساک تبلیغاتی سوزنی در فصول بارانی جای هیچ نگرانی ندارد چرا که این نوع ساک ها ضد آب هستند.

اما یکی از مهم ترین مزایایی که هم مشتری های شما و هم خودتان از آن سود خواهید برد مقرون به صرفه بودن ساک های تبلیغاتی سوزنی است. همان طور که اشاره شد، در روند تولید این ساک ها انرژی و نیروی کمتری مورد نیاز است و به همین دلیل هزینه نهایی تولید آن ها کمتر از انواع دیگر ساک ها خواهد بود. این باعث می شود که قیمت تمام شده برای شما و همچنین مشتریانتان پایین تر باشد.

همین امروز دست به کار شوید

وقتی تمام این مزایایی که ذکر شد را کنار هم می گذارید بسیار سخت است که بخواهید برای کسب و کار خود از کیسه های پلاستیکی به جای این ساک های ارزشمند استفاده کنید. پس همین امروز دست به کار شوید و با سفارش ساک های سوزنی باران پک هم از مزیت های بی شمار این جنس ساک ها بهره مند شوید و هم به عنوان شهروندی مسوولیت پذیر در روند حفظ محیط زیست سهیم باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *