وبلاگ

مزایای ساک دستی کاغذی

6 12

ساک کاغذی از ترند های دنیای تبلیغات به شمار می رود و بیشتر شرکت های معروف دنیا از آن برای داشتن یک برندینگ موفق استفاده می کنند. از ساک های دستی به عنوان بیلبورد های متحرک یاد می شود. هر یک از افرادی که در زندگی روزمره این ساک ها را برای حمل وسایل خود انتخاب می کند، لوگو و شعار شرکت سفارش دهنده آن ساک کاغذی را در معرض نمایش می گذارد. شما نیز به عنوان صاحب کسب و کار یا مسوول تبلیغات یک شرکت می توانید با گشت و گذاری در باران پک، اقدام به سفارش ساک کاغذی تبلیغاتی کنید. در این مقاله به بررسی مهم ترین مزیت های استفاده از ساک کاغذی می پردازیم. با ما همراه باشید.

ساک های کاغذی دوست دار محیط زیست هستند

از آن جایی که کاغذ بر خلاف پلاستیک جزء مواد زیست تخریب پذیر است، ساک های کاغذی نیز بر خلاف ساک های پلاستیکی اگر مدتی در طبیعت بمانند تجزیه می شوند. این باعث شده که حامیان محیط زیست در چند سال اخیر استفاده از این ساک ها را به جای کیسه های پلاستیکی تبلیغ کنند. خوشبختانه تعداد مصرف کنندگان ساک کاغذی روز به روز در حال افزایش است و این برای حفظ اکوسیستم های کره خاکی ما نکته بسیار مثبتی است. همچنین گفتنی است که مواد شیمیایی که در روند ساخت ساک های پلاستیکی تولید می شوند در هنگام ساخت ساک کاغذی وجود ندارند. شما نیز همین امروز با سفارش ساک کاغذی تبلیغاتی از باران پک می توانید نقش خود به عنوان یک شهروند مسوولیت پذیر را ایفا کنید. امکان تولید ساک دستی کاغذی از مواد باز یافتی وجود دارد. این امر می تواند هم در هزینه های تولید آن صرفه جویی به عمل آورد و هم از دیدگاه زیست محیطی موجب قطع کمتر درختان گردد.

3 20

ساک کاغذی را می توان تا مدت زیادی استفاده کرد

از مهم ترین مزایای ساک کاغذی می توان به طولانی بودن مدت استفاده مشتریان از آن اشاره کرد. به دلیل کیفیت مناسب این ساک ها یک بار مصرف نبوده و با استفاده صحیح می توانند تا مدت ها در دست مصرف کنندگان باقی بمانند. در مدت چندین ساله که یک نفر از فقط از ساک کاغذی استفاده می کند، می توان جلوی تولید ده ها و صد ها هزار کیسه پلاستیکی را گرفت. بنابراین این مزیت دوم به مورد اول نیز مربوط می شود. صاحبین کسب و کار نیز با سفارش ساک کاغذی تبلیغاتی از فروشگاه مطمئنی مانند باران پک می توانند مطمئن باشند که این ابزار های تبلیغاتی آن ها تا مدت ها می تواند برند آن ها را تبلیغ کند. در نتیجه ساک کاغذی هم برای صاحبین کسب و کار و تجارت، هم برای مصرف کنندگان و هم محیط زیست منفعت زیادی دارد. ساک های کاغذی بسیار ضخیم و با دوام هستند و می توانند حتی قطعات و مواد سنگینی همچون سیمان  را بدون پاره شدن نگه دارند. از لحاظ مقاومت ساک دستی های کاغذی مقاومت و کیفیت مناسبی دارند و همین کیفیت باعث می شود که مصرف کنندگان علاقه مند به استفاده از ساک های دستی کاغذی باشند.

ساک کاغذی، دقیقا همان چیزی که می خواهید

ساک کاغذی از لحاظ شخصی سازی شدن یکی از بهترین ابزاری های تبلیغاتی است. چاپ روی این کاعذ ها آسان است و رنگ ها را می توان روی آن به صورت طبیعی حک کرد. به همین دلیل بی هیچ محدودیتی می توانید طرح ها و ایده های خود را روی آن پیاده کنید. باران پک ارائه دهنده انواع و اقسام ساک های کاغذی متناسب با نیاز های شماست. امکان چاپ رنگی و سیاه و سفید و روش های مختلف چاپ بر روی این ساک های دستی به راحتی فراهم شده است. متقاضیان می توانند طرح های مختلف و خلاقانه ای را برای تبلیغات خود انتخاب نموده و بر روی ساک دستی کاغذی چاپ نمایند. امکان تولید ساک دستی کاغذی در ابعاد و اشکال گوناگون وجود دارد. تنوع در تولید موجب شده برای انواع محصولات امکان تولید ساک دستی کاغذی فراهم گردد. ساک های دستی کاغذی از لحاظ زیبایی از سایر ساک دستی ها برتر هستند. در مقایسه با سایر متریال ها ساک های دستی کاغذی زیبا تر هستند و نکته مهم این است که داخل آن ها مشخص نبوده و با خیال راحت می توان وسایل مختلفی را با آن ها حمل نمود.

3 22

ساک های کاغذی کاربرد های زیادی دارند

امکان ندارد که بخواهیم در مورد مزایای ساک کاغذی مطلبی بنویسیم اما به کاربرد های گسترده آن اشاره ای نکنیم. می خواهید غذای خود را در داخل این ساک ها با خود حمل کنید؟ ایرادی ندارد چرا که مواد غذایی در این نوع ساک ها تازه می مانند. می خواهید اجسام سنگینی را با این ساک ها جا به جا کنید؟ ساک های کاغذی در این مورد هم انتخاب خوبی به شمار می روند چرا که از مقاومت و ضخامت بسیار بالایی برخوردار هستند. این گستردگی کاربرد باعث می شود از طرفی مشتریان شما هر بار با استفاده از ساک کاغذی چشمش به لوگو و طرح شما بیفتد و از طرفی باعث می شود افراد بیشتری در مکان های متنوع تری با تبلیغات شما برخورد کنند. با سفارش ساک کاغذی تبلیغاتی از باران پک این تبلیغ سودرسان خود را شروع کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *