وبلاگ

استفاده از ساک تبلیغاتی برای فروشگاه آنلاین

6 27

ساک تبلیغاتی برای فروشگاه های آنلاین

بسیاری از مدیران فروشگاه های آنلاین به دنبال راهی می گردند که در جایی به غیر از فضای مجازی فروشگاه خود را تبلیغ کنند و آمار بازدید خود را بالا ببرند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید درنگ نکنید و با گشت و گذار در باران پک انتخاب یک ساک تبلیغاتی برای فروشگاه آنلاین خود، از بهترین شیوه تبلیغ و بازاریابی بهره مند شوید. با سفارش ساک تبلیغاتی از باران پک مطمئن خواهید بود که هزاران هزار مشتری لوگو و نام فروشگاه شما را تا مدت ها در مکان های مختلف روی ساک هایی با دوام حمل خواهند کرد. در این مقاله به بررسی اثر گذاری ساک تبلیغاتی برای تبلیغات فروشگاه آنلاین می پردازیم. با ما همراه باشید.

چرا باید از ساک تبلیغاتی برای فروشگاه آنلاین استفاده کرد؟

در دنیای کسب و کار امروزی هیچ راه بهتری از سفارش ساک تبلیغاتی برای منتشر کردن پیام و لوگوی برند شما در میان افراد جامعه، وجود ندارد. این یک متد مقرون به صرفه و پر بازده است که روز به روز به طرفداران آن در میان صاحبان کسب و کار افزوده می شود. طبق تحقیقات انجمن بازرگانی ابریتانیا، محصولات تبلیغاتی مانند ساک دستی تا پنجاه درصد بیشتر از تبلیغات تلویزیونی، چاپی و یا آنلاین برای برند های مختلف می توانند تاثیر گذار باشند.

1 15

چرا ساک های تبلیغاتی به این میزان محبوبیت دارند؟

دلیل این که مشتریان چنین تبلیغاتی را حتی به پیام های بازرگانی تلویزیونی ترجیح می دهند، به درد بخور بودن محصول تبلیغاتی است. در حقیقت یک ساک تبلیغاتی که فضای مناسب، جنس خوب و طراحی زیبایی داشته باشد چیزی است که بسیاری از افراد در موقعیت های مختلف به آن نیاز خواهند داشت و از آن استفاده خواهند کرد. این ساک های تبلیغاتی را بر خلاف کیسه های پلاستیکی بارها و بارها می توان مورد استفاده قرار داد و از تولید بی رویه چنین کیسه هایی نیز جلوگیری کرد. تبلیغات فروشگاه آنلاین از طریق ساک های دستی باعث می شود مشتریان شما به صورت مداوم نام شرکت شما را به صورت روزانه ببینند و با حمل آن به مکان های مختلف، افراد بیشتری را نیز با فروشگاه شما آشنا سازند.

ساک تبلیغاتی ارتباط شما با مشتریان را تا مدت ها حفظ خواهد کرد

اگر اقدام به سفارش ساک تبلیغاتی به صورت انبوه کنید (چیزی که در باران پک به آسانی برای شما میسر شده است) می توانید این ساک های زیبا و با دوام را به عنوان هدایایی تبلیغاتی به مشتریان خود هدیه دهید. این جاست که مهم ترین مزیت ساک های تبلیغاتی بر دیگر روش های بازاریابی خود را نشان می دهد. مشتریان شما از گرفتن هدایای تبلیغاتی که به دردشان نیز می خورند بسیار خوششان می آید. این ایجاد احساس علاقه باعث می شود که مشتریان حس خوبی نسبت به برند شما پیدا کنند و این بهترین راه تبلیغات فروشگاه آنلاین شما خواهد بود. با سفارش ساک تبلیغاتی برای فروشگاه آنلاین خود از باران پک بهترین ساک های تبلیغاتی با طرح هایی فوق العاده زیبا را به مشتریان خود هدیه دهید. فراموش نکنید که نقش و نگار زیبای یک ساک تبلیغاتی می تواند اثر بسیار مثبتی را روی مخاطبان بگذارد.

به ازای اهدای ساک های تبیغاتی می توانید اطلاعات مشتریان خود را به دست بیاورید

اگر به عنوان دارنده یک فروشگاه آنلاین به دنبال ایمیل مشتریان خود می گردید تا بتوانید محصولات خود را از طریق ایمیل به آن ها پیشنهاد دهید، می توانید از ساک های تبلیغاتی استفاده کنید. در غرفه های تبلیغاتی که در نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف در اختیار دارید تعداد زیادی از این ساک های تبلیغاتی را قرار دهید و به مشتریان و مخاطبانی که به شما سر می زنند به ازای آدرس ایمیل یا شماره تلفنشان این ساک ها را هدیه دهید. با این کار ایمیل تعداد زیادی از مشتریان بالقوه خود را خواهید داشت و این به شما در توسعه کسب و کار و پیشبرد سریع روند تبلیغات فروشگاه آنلاینتان کمک خواهد کرد.

1 18

سفارش های فروشگاه آنلاین خود را با ساک های تبلیغاتی به دست مشتری دهید

با سفارش ساک تبلیغاتی برای فروشگاه آنلاین خود از باران پک نه تنها صاحب تعداد زیادی بیلبورد تبلیغاتی متحرک می شوید، بلکه منبع فراوانی از ابزار حمل و نقل محصولات خود را نیز در اختیار خواهید داشت. با سفارش ساک های تبلیغاتی با دوام و زیبا به مشتریان خود این حس را القا کنید که برایشان ارزش قائل هستید و حتی در بسته بندی محصولات خود نیز در تلاشید تا رضایت آنان را جلب کنید. به علاوه، با این کار مخاطب صاحب ساک هایی خواهد شد که در کار های مختلف روزمره از آن ها استفاده خواهد کرد و این تبلیغی برای برند شما تلقی می شود. در انتخاب هر ساک برای محصولات متنوعی که می خواهید به دست مشتری برسانید نیز می توانید سلیقه به خرج دهید و ساک ها را متناسب با نوع و رنگ محصولات انتخاب کنید. برای مثال در انتخاب ساک تبلیغاتی برای محصولاتی که بیشتر زنان خریدار آن ها هستند، از رنگ صورتی بیشتر استفاده کنید و اگر مخاطبان شما جوانان هستند، از طراحی های نوگرا و جوان پسند و رنگ های درخشان استفاده کنید. توجه به همین جزئیات کوچک می تواند تفاوت بزرگی را بین شما و رقیبانتان رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *