وبلاگ

راهنمای انتخاب دسته ساک دستی کاغذی و پارچه ای

6 7

در دوره ای که مصرف کیسه های پلاستیکی و ساک هایی از این جنس در حال کاهش است، کارآفرینان و مدیران کسب و کار های بسیاری برای اهداف تبلیغاتی و حمل اجناس خود به سفارش ساک کاغذی روی آورده اند. طراحی چنین ساک های تبلیغاتی ابعاد مختلفی دارد که باید به همه آن ها توجه شود. دسته ساک تبلیغاتی یکی از همین ابعاد است که توجه به آن اهمیت زیادی دارد. با سفارش از باران پک، می توانید از این که دسته ساک تبلیغاتی شما با بهترین جنس و طرح تولید می شود، مطمئن شوید. در این مقاله به راهنمای انتخاب دسته ساک تبلیغاتی کاغذی و پارچه ای می پردازیم. با ما همراه باشید.

روبان

دسته ساک کاغذی از جنس روبان بسیار نرم است و جلوه ای لوکس به این نوع ساک ها می بخشد. پس اگر در سفارش ساک کاغذی خود به شیک بودن آن بیشتر اهمیت می دهید، روبان بهترین انتخاب است. روبان ها تنوع رنگ زیادی دارند و از طراحی های مختلفی نیز بهره مند هستند که باعث می شود متناسب با نیازتان بتوانید آن ها را انتخاب کنید. این نوع دسته ساک تبلیغاتی می تواند آن را به هدیه ای ارزشمند تبدیل کند. البته باید توجه داشت که انتخاب روبان برای ساک هایی در اندازه های بزرگ که قرار است اجسام سنگینی را حمل کنند، توصیه نمی شود. پس در انتخاب دسته ساک کاغذی و پارچه ای به این موضوع توجه کنید. اگر به ظاهر ساک تبلیغاتی بیشتر از کار آمد بودن آن اهمیت می دهید، انتخاب روبان را به شما توصیه نمی کنیم.

3 34

پارچه نخی

الیاف پارچه ای در این مدل دسته ساک تبلیغاتی طوری به هم پیچیده شده اند که شکلی شبیه به طناب به دسته می دهند. این نوع دسته ساک پارچه ای و کاغذی نیز مانند روبان زیبایی ظاهری قابل توجهی را به ساک می بخشند اما نسبت به آن ها مقاومت و قدرت بیشتری دارند. پس اگر ساک های تبلیغاتی بزرگی دارید که می خواهید علاوه بر کار آمدی از زیبایی ظاهری برخوردار باشند، پارچه نخی انتخاب مناسبی است. با سفارش ساک کاغذی و پارچه ای از باران پک، صاحب ساک هایی با بهترین کیفیت دسته از این نوع شوید. لازم به ذکر است که پارچه های نخی نیز مانند روبان در رنگ های متنوع در دسترس هستند.

کاغذ پیچ خورده

اگر دنبال انتخابی اقتصادی تر از پارچه نخی و روبان هستید، می توانید از دسته کاغذی پیچ خورده استفاده کنید. از آن جایی که این نوع دسته کاملا توسط دستگاه تولید می شود، نسبت به دو انتخاب قبلی هزینه ساخت آن پایین تر است قیمت نهایی نیز در نتیجه برای مشتری مقرون به صرفه تر خواهد بود. البته این را مد نظر داشته باشید که علی رغم ارزان بودن، این نوع دسته ساک پارچه ای و کاغذی مقاوم است. کاغذ پیچ خورده به صورت استاندارد تنها در دو رنگ سفید و قهوه ای در دسترس است در نتیجه این نوع دسته از تنوع رنگ پارچه نخی و روبان برخوردار نیست. کاغذ پیچ خورده از امتیاز لوکس بودن نیز بهره مند نیست پس برای سفارشات لوکسی که مشتریان شیک بودن را در اولویت قرار می دهند، استفاده از کاغذ پیچ خورده مناسب نیست. برای مثال این نوع دسته برای ساک های بوتیک ها و خانه های مد به هیچ وجه آپشن مناسبی به شمار نمی رود. البته نا گفته نماند که کاغذ پیچ خورده از زیبایی ظاهری خاص خودش برخوردار است اما نسبت به پارچه نخی و روبان از این نظر یک سر و گردن پایین تر است. نکته دیگری که در رابطه با این نوع دسته ساک تبلیغاتی باید مد نظر داشت این است که کاغذ پیچ خورده سریع تر تولید می گردد و این موضوع باعث افزایش سرعت رسیدن سفارش به مشتری خواهد شد. همچنین کاغذ پیچ خورده ره راحتی قابل بازیافت است و از نظر زیست محیطی از بهترین انتخاب های ساک دسته تبلیغاتی به شمار می رود.

3 16

کاغذ تا خورده

این نوع دسته ساک کاغذی طبیعی ترین و می توان گفت بی آلایش ترین طرح برای دسته است. این نوع دسته ساک به سادگی از یک کاغذ که در بخش هایی تا خورده تشکیل شده و پیچیدگی خاصی ندارد. دسته از نوع کاغذ تا خورده بهترین انتخاب برای مصارف خانگی و ظریف است و به درد حمل اجسام سنگین نمی خورد. از مزایای محیط زیستی این نوع دسته می توان به این اشاره کرد که کاغذ تا خورده به راحتی به همراه خود ساک بازیافت می شود و از این لحاظ کار برای متخصصان بازیافت بسیار راحت می کند.

دسته ساک های تبلیغاتی کاغذی و پارچه ای گرچه بخش کوچکی از این ساک ها را تشکیل می دهد اما این به معنای اهمیت کم آن ها نیست. در طراحی و ساخت یک ساک کار آمد و ماندگار که تا مدت ها به درد مشتری بخورد باید توجه زیادی به این بخش کرد و از متخصصان کمک گرفت. با خواندن این مقاله های آموزشی، کمک گرفتن از مشاوران باران پک و سفارش ساک تبلیغاتی از این فروشگاه، مطمئن باشید که به بهترین انتخابی موجود خواهید رسید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای داشتن مصولاتی با کیفیت و توسعه در برندینگ، اقدام به سفارش از باران پک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *