وبلاگ

طراحی ساک دستی تبلیغاتی خلاقانه (قسمت 1)

6 29

چیزی که در نگاه اول مخاطب را جذب محصول می‌کند، نحوه طراحی و بسته بندی آن است. ارائه محصولات به روش‌های نوین و خلاقانه فروش محصولات را افزایش می‌دهد.

ساک تبلیغاتی پارچه‌ای و کاغذی از بهترین روش‌های جذب مخاطب است. طراحی ساک تبلیغاتی اگر خلاقانه و جدید باشد، بازاریابی محصولات موثر تر خواهد بود.

اگر می‌خواهید رقبای خود را پشت سر گذاشته و در زمینه کاری خود پیشرفت چشمگیری داشته باشید، بهتر است بدانید دوره استفاده از کیسه‌های پلاستیکی با طرح‌های عمومی به پایان رسیده است.

ساک دستی تبلیغاتی خلاقانه که به صورت سفارشی برای شما طراحی شده‌است، علاوه بر تجربه خرید متفاوت برای مشتریان، توجه بسیاری از افراد را در محیط بیرون جلب خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید بسته بندی‌های زیبا و جذاب محصولات اولین مولفه‌ای است که مشتری را جذب می‌کند. درنتیجه لازم است محصولات خود را مبتکرانه‌تر ارائه دهید.

در ادامه این مقاله خلاقانه‌ترین ساک‌های تبلیغاتی در سال 2022 معرفی خواهند شد. دیدن عکس این ساک‌ها، به شما در انتخاب و سفارش ساک تبلیغاتی خود کمک خواهد کرد. پس با ما همراه باشید.

خلاقانه‌ترین ساک‌های تبلیغاتی 2022

بسیاری از کسب و کارها طراحی ساک تبلیغاتی معمولی را ترجیح می‌دهند. ساک‌هایی که برند آن‌ها در وسط ساک به چشم می‌خورد.

با افزایش این نوع تبلیغات در سال‌های اخیر، ساک‌های معمولی همچون گذشته تاثیر آنچنانی در بازاریابی و برندینگ محصولات ندارند.

پیشنهاد ما استفاده از ساک تبلیغاتی کاغذی یا پارچه‌ای با طرح‌های هوشمندانه است. منظور از طرح‌های خلاقانه، طراحی‌های ساده‌ای است که در عین سادگی جذابیت بسته‌بندی محصولات را بیشتر می‌کند.

برای درک بیشتر این منظور مجموعه‌ای از بهترین عکس‌های ساک تبلیغاتی را جمع‌آوری کرده‌ایم و جزئیات هرکدام را بررسی خواهیم کرد.

1 10

چاپ تصویری متفاوت از محصول و خدمات روی ساک تبلیغاتی

بهترین راه جذب مشتریان بیشتر، استفاده از عکس محصولات است. با این حال روش قدیمی چاپ معمولی تصویر محصولات و خدمات روی ساک تبلیغاتی کاغذی دیگر کهنه شده‌است.

اگر به دنبال جذب واقعی مخاطبان خود هستید، لازم است خلاقانه‌تر محصولات یا خدمات خود را معرفی کنید. برای معرفی خود نیازی به جملات بلند و نوشته‌های طولانی ندارید. بهتر است یاد بگیرید چطور خود را با یک عکس متفاوت، برند کنید.

در عکسی که می‌بینید یک خشک‌شویی برای تبلیغ خدمات خود، لباس‌های شسته شده را در کیسه‌ای بزرگ با طرح ماشین لباسشویی به مشتریان تحویل می‌دهد.

وجود طرح‌های بزرگ از محصول یا خدمات توجه همه را جلب می‌کند. طرح‌های بزرگ حتی از دور قابل شناسایی هستند و این یک امتیاز مثبت برای شماست. با طراحی ساک تبلیغاتی هوشمندانه، بازاریابی محصولات و خدمات به بهترین نحو انجام می‌شود.

1 12

شاید متوجه کارایی بند ساک نشده باشید. بند ساک تبلیغاتی امکان ایجاد طرح‌های خلاقانه را فراهم می‌کند. این بند در واقع می‌تواند جزئی از محصول و تصویر ساک تبلیغاتی باشد.

در ساک تبلیغاتی پارچه‌ای امکان طراحی‌های متنوع‌تر نیز وجود دارد. در این ساک‌ها که معمولاً روی دوش قرار می‌گیرند، می‌توان از طرح‌های فانتزی و بامزه برای جذب مخاطب استفاده کرد. برای طراحی بند ساک تبلیغاتی پارچه‌ای، بدن افراد بخشی از طرح شماست که با به کار بردن آن طراحی‌ها جذاب‌تر خواهد شد.

1 16

طراحی پاکت‌های تبلیغاتی و چند‌منظوره

پاکت‌های تبلیغاتی در چند سال اخیر جایگاه ویژه‌ای پیدا کردند. این پاکت‌ها به صورتی طراحی می‌شوند که بعد از خرید، از آن‌ها برای سرگرمی استفاده می‌شود.

بهترین نمونه طراحی پاکت‌های تبلیغاتی در برند Lee دیده می‌شود. پاکت‌های این کمپانی به صورتی طراحی شده‌اند که بعد از خرید می‌توانید آن را به اجزای روی پاکت تبدیل کنید!

یک صفحه منچ، جامدادی رومیزی، بوکمارک، تگ‌های بامزه، تاس‌های مکعبی، تقویم رومیزی، خط کش و… چیزهایی هستند که از یک پاکت تبلیغاتی ساده به دست می‌آیند.

استفاده از این نوع تبلیغات تاثیرات روانی بیشتری روی ذهن مخاطب داشته و تجربه خریدی فراموش نشدنی برای او و اعضای خانواده‌اش ایجاد می‌کند.

در ادامه تصاویر پاکت‌های تبلیغاتی قرار گرفته تا به شما در طراحی ساک تبلیغاتی سفارشی خود کمک کند.

اعلام هشدار و نگرانی‌های شرکت از طریق طراحی ساک تبلیغاتی

بسیاری از شرکت‌ها، خواسته‌ها و نگرانی‌های خود را از طریق طراحی ساک تبلیغاتی بیان می‌کنند. ساک‌های تبلیغاتی که همه‌روزه در دست مردم قرار می‌گیرند، می‌توانند پیام شما را به خوبی به دیگران برسانند.

نمونه‌ای از این ساک‌ها که در سال 2022 توجه بسیاری را جلب کرد، طراحی ساک تبلیغاتی تاثیر پلاستیک روی مرگ حیوانات بود.

طراحی این ساک به گونه‌ای است که اگر شما از این کیسه پلاستیکی استفاده کنید به نوعی با گرفتن گردن حیوانات و خفه کردن آن‌ها در نابودی اکوسیستم شریک هستید.

1 22

استفاده از رنگ مناسب در طراحی ساک تبلیغاتی

ساک تبلیغاتی کاغذی که به صورت خلاقانه طراحی شده‌باشد حتی بیشتر از تبلیغات رسانه‌ای حرف می‌زند.

استفاده از رنگ‌های تند و هشدار‌دهنده مثل زرد و قرمز، در طراحی ساک تبلیغاتی، جذابیت آن را بیشتر کرده و افراد به صورت ناخودآگاه توجه بیشتری به این رنگ‌ها نشان می‌دهند.

البته این نکته را فراموش نکنید، طراحی‌های ساده همیشه تاثیر بیشتری روی مخاطب دارد. طرح‌های پیچیده مخاطب را سردرگم می‌کند و برند شما را از دید پنهان می‌کند.

2 10

کلام آخر

طراحی جذاب ساک تبلیغاتی پارچه‌ای یا کاغذی، تاثیر زیادی در بازاریابی و فروش محصولات شما دارد. طرح‌های جذاب و خلاقانه چشم‌ها را به سمت محصول شما برمی‌گرداند.

مشتریان همیشه به دنبال طرح‌های جدید و نو هستند. درنتیجه ارائه بسته‌بندی‌های مبتکرانه مسیر موفقیت کسب و کار شما را هموارتر خواهد کرد.

اگر تصمیم دارید ساک تبلیغاتی مخصوص به خود را سفارش دهید، باران پک اینجاست تا شما را در انتخاب آن راهنمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *