وبلاگ

چرا سفارش ساک دستی برای رویداد اهمیت دارد؟!

6 28

چرا برای رویدادها نیاز به ساک دستی اختصاصی دارید؟

امروزه راه­ و روش بازاریابی پیشرفت­های زیادی کرده­است و ساک­های تبلیغاتی یکی از جدیدترین و موثرترین ابزارهای تبلیغی به­حساب می­آیند. اگر بدون در اختیار داشتن ساک دستی تبلیغاتی وارد رویدادهای مختلف شوید؛ باید بگوییم که از ظرفیت­های موجود به‌خوبی استفاده نکرده­اید!! نمایشگاه­های مختلف بخشی از رویدادها هستند که بازدیدکنندگان زیادی دارند؛ نباید به­سادگی از کنار این فرصت طلایی گذر کرد!

چرا ساک دستی اختصاصی تا این اندازه اهمیت دارد؟! مزیت­هایی که سفارش ساک تبلیغاتی و استفاده از آن در رویدادها برای شما مهیا می­سازد چیست؟! آیا ساک پارچه ای تبلیغاتی به اندازه کافی در تبلیغات برند و محصولات موثر است؟! با ما همراه باشید و پاسخ سوالاتی که تحت عنوان موضوعات زیر بررسی شده است را مطالعه کنید.

  • ضرورت استفاده از ساک دستی تبلیغاتی در رویدادها
  • مزایای ساک دستی اختصاصی
  • نکاتی که باید پیش از سفارش ساک دستی بدانید!
1 17

آیا استفاده از ساک دستی تبلیغاتی در رویدادها ضروری است؟

اگر به­دنبال رشد و پیشرفت در حرفه و کسب­وکار خود هستید؛ باید بدانید که سفارش ساک تبلیغاتی از نان شب هم واجب­تر است. چرا نباید از فرصت چشمگیری که به­آسانی در اختیارتان قرار گرفته­است؛ استفاده کنید؟! هر یک از بازدیدکنندگان رویدادهای مختلف با دریافت یکی از ساک­ها از این پس به­عنوان مبلغ برند محسوب می­شوند و با حمل­کردن ساک در هر لحظه کسب­وکارتان را به اطرافیان معرفی می­کنند.

گاهی افراد نگران هزینه­هایی که صرف طراحی و سفارش ساک­ها کرده­­اند هستند. اما نگران نباشید! کافی است بازدیدکنندگان بدانند شما همان غرفه­ای هستید که محصول یا خدمتی رایگان را ارائه می­دهد؛ در زمانی کوتاه­تر از آن­چه تصور ­کنید؛ کیف­های تبلیغاتی شما تمام می­شوند! آیا هنوز در ضرورت استفاده از ساک­ها تردید دارید؛ ادامه مقاله را مطالعه کنید!

ساک دستی تبلیغاتی؛ یک تبلیغ همیشگی!

اگر به­دنبال سرمایه­گذاری در تبلیغاتی هستید که عمر بالایی داشته­باشند؛ بهترین روش را انتخاب کرده­اید! کیفیت بالای ساک­های دستی سبب می­شود که مشتریان بالقوه تا سال­ها لوازم را نگاه دارند و از آن استفاده کنند. در صورتی­که هنگام سفارش ساک تبلیغاتی علاوه بر کیفیت به جذابیت آن نیز توجه کرده­باشید؛ دیگر خیال­تان بابت تبلیغات ماندگار راحت باشد! زیرا کمتر کسی یک کیف دستی باکیفیت، کاربردی و جذاب را دور می­اندازد!!

اگرچه انواع مختلفی از ساک­های تبلیغاتی و متناسب با نیازهای مصرف­کنندگان وجود دارند؛ اما ساک دستی تبلیغاتی بهترین گزینه است! زیرا تقریبا برای بسیاری از افراد قابل استفاده است و حمل­ونقل آن نیز بسیار آسان است! بنابراین با سرمایه­گذاری در این زمینه پول خود را هدر نمی­دهید.

با ساک پارچه ای تبلیغاتی، پاداش وفاداری دهید!

سفارش ساک تبلیغاتی یکی از بهترین روش­هایی است که فرصت دارید به مشتریان قدیمی و همیشگی خود پاداش وفاداری دهید! در انواع رویدادها و نمایشگاه­هایی که در طول سال برگزار می­کنید؛ امکان تدارک انواع ساک­های دستی جذاب و اختصاصی را دارید. از طریق ساک­های دستی که مملو از انواع بن­های تخفیف است، مشتریان وفادار خود را شگفت­زده کنید!

از طریق این شیوه و ترفند فرصت دارید که بازارهای قدیمی و مشتریان همیشگی خود را حفظ کنید و همچنین فرصت­های جدید موجود را شناسایی کنید! پیام­هایی که در قالب ساک دستی اختصاصی به مشتریان قدیمی یا جدید خود می­دهید تا سال­ها و حتی بعد از ده­ها رویداد دیگر نیز نزد مخاطبان باقی می­مانند.

1 19

ساک دستی اختصاصی؛ ارزان و مقرون ­به ­صرفه!

اگر در یک محاسبه کوتاه، تفاوت قیمت سفارش ساک تبلیغاتی را با دیگر انواع بازاریابی و تبلیغات مقایسه کنید؛ متوجه می­شوید که دیگر تبلیغاتی با این قیمت پیدا نمی‌کنید!  قیمت پایین این ساک‌ها، مخصوصا برای حرفه­های نوپا بسیار مناسب است! صاحبان کسب­وکارهای خرد و کوچک از طریق ساک دستی اختصاصی فرصت دارند که با صرف کمترین­ هزینه­ها از رقبای سرسخت خود عقب نمانند!

اگرچه هزینه سفارش ساک تبلیغاتی بسته به نوع ساک دستی و طراحی آن بستگی دارد؛ اما حتی لوکس­ترین انواع ساک­های دستی نیز به­اندازه قیمت دیگر تبلیغات نیستند! معمولا انواع ساک دستی که دارای چاپ­های دیجیتال هستند؛ گران­تر به­حساب می­آیند.

مزیت­ های بهره ­مندی از ساک دستی اختصاصی در یک نگاه!

اگر بخواهیم به­صورت خلاصه­وار مزایایی که از سفارش ساک تبلیغاتی نصیب­تان می­شود را بررسی کنیم؛ باید بگوییم که هر فردی دریافت هدیه را دوست دارد و حس مثبتی از فرد هدیه دهنده دارد! همین مزیت به­تنهایی آثار مثبت استفاده از ساک دستی اختصاصی در رویدادها را نشان می­دهد. کمتر کسی یک هدیه کاربردی، مفید و البته جذاب را دور می­اندازد! بنابراین هدایای تبلیغاتی به­صورت مداوم برای برند شما بازاریابی می­کنند و حتی لحظه­ای متوقف نمی‌شوند.

همچنین بسیاری از مطالعات روان­شناسی نشان داده­است، دریافت هدایا افراد را به پاسخ متقابل ترغیب می­کند که در این مورد، همان تکرار خرید یا تکرار تجربه تجاری است! درنتیجه با اهدای ساک دستی تبلیغاتی علاوه بر تبلیغات همیشگی و طولانی­مدت، آمار فروش خود را به­صورت احتمالی افزایش می­دهید!

1 23

پیش از سفارش ساک تبلیغاتی موارد زیر را بررسی کنید!

پیش از انجام هرگونه اقدامی در خصوص سفارش ساک­های تبلیغی باید به موارد مهمی توجه داشته باشید. اگر تمایل دارید که ساک­های دستی در رویدادها تاثیر مناسبی داشته باشند؛ موارد زیر را مدنظر داشته­باشید:

  • هویت برند خود را حفظ کنید و از رنگ، طرح و نمادهایی که به­خوبی معرف شما هستند در ساک دستی استفاده کنید.
  • نمونه ­های ساک دستی را متناسب با بازار هدف خود تهیه کنید!
  • از درج لوگو، نشان تجاری و راه­های ارتباطی به­صورت جذاب و خلاصه روی ساک دستی غافل نشوید.
  • به کیفیت، دوام و ماندگاری ساک دستی تبلیغاتی توجه ویژه­ای داشته باشید.
  • تنوع مناسبی از ساک­های دستی را در قالب رویدادهای مختلف در طول سال هدیه دهید!

حرف آخر…

برگزاری رویدادهای مختلف در طول سال از بهترین فرصت­هایی است که امکان تبلیغات گسترده برند و محصولات مهیا می­شود. با طراحی و سفارش ساک تبلیغاتی فرصت دارید که علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی و وفادار خود، دامنه جدیدی از مشتریان را ایجاد کنید. اگرچه هزینه سفارش ساک­های دستی نسبتا مناسب است اما با کیفیت مناسبی که دارند؛ تبلیغاتی همیشگی و مداوم محسوب می­شوند.

پیش از سفارش انواع ساک­های دستی از جمله ساک پارچه ای تبلیغاتی از سایت باران پک، حتما به نکاتی از جمله کارایی ساک برای بازار هدف، متناسب بودن آن با هویت برند و نکات اساسی توجه داشته باشید! همین حالا جهت سفارش انواع ساک­های تبلیغاتی مراجعه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *