وبلاگ

ایده هایی برای تهیه یک ساک تبلیغاتی عالی

6 14

امروزه اهدای هدیه تبلیغاتی به شرکت کنندگان و مشتریان بالقوه در یک مراسم یا نمایشگاه به امری معمول تبدیل شده است. به جای دادن یک وسیله یا هدیه تبلیغاتی به این افراد، یکی از بهترین راه ها این است که چندین نوع کالای مختلف را در یک ساک دستی تبلیغاتی گذاشته و به مخاطبان عرضه کرد. یک ساک تبلیغاتی زیبا و خوش ساخت که با وسایل و لوازمی ماندگار و دکوری پر شده باشد می‌ تواند به شرکت و کسب و کار شما در برقراری ارتباط موثر و با دوام با مشتری کمک کند. با انتخاب یک ساک تبلیغاتی در میان محصولات باران پک و قرار دادن هدایای ارزشمند در آن، بهترین راه تبلیغ برندتان را در پیش بگیرید. در این مقاله به بررسی اید‌ه ها و راهنمایی در خصوص تهیه یک ساک تبلیغاتی عالی می پردازیم. با ما همراه باشید.

به زیبایی ساک تبلیغاتی اهمیت ویژه ای بدهید

بهترین ساک های دستی تبلیغاتی خلاقانه، به یاد ماندنی و به درد بخور هستند. اگر دنبال چنین ساک تبلیغاتی می گردید مطمئن باشید آن را در باران پک خواهید یافت. در میان طیف عظیم محصولات ارائه شده بگردید و همان چیزی را که می خواهید پیدا کنید و سفارش دهید. اطمینان حاصل کنید که ساکی را سفارش می دهید که از نظر زیبایی در بالاترین حد باشد. اما دلیل این تاکید بر زیبا بودن ساک تبلیغاتی چیست؟ در صورت انتخاب یک ساک که چنین ویژگی داشته باشد، می توانید مطمئن باشید که مشتریان تا مدت ها از آن استفاده می کنند و اگر در جایی نیاز به یک ساک دستی داشتند، ساک شما را به دلیل زیبایی بر می گزینند. به هر حال شما می خواهید تا جای ممکن این ساک دستی تبلیغاتی که به شعار و لوگوی شما مزین شده، تا مدت ها جلوی چشم افراد قرار بگیرد.

3 23

به تناسب میان برند و ساک تبلیغاتی خود توجه کنید

آیا می خواهید از یک شعار یا پیام در کنار لوگوی خود استفاده کنید؟ ساکی را انتخاب کنید که فضای کافی برای چنین چیزی را داشته باشد تا از بیش از حد شلوغ شدن طرح ساک جلوگیری کنید. اگر ساک دستی تبلیغاتی برای مناسبت خاصی را در نظر دارید، اندازه متوسط بهترین گزینه خواهد بود. ساکی بیش از حد کوچک که نتوان در آن چیزی را قرار داد و یا بیش از حد بزرگ که دست و پا گیر باشد را هرگز برای مناسبت ها انتخاب نکنید. با نگاهی به محصولات باران پک قطعا آن چیزی را که مد نظر قرار دارید پیدا خواهید کرد. اگر ساک تبلیغاتی برای یک کمپانی ورزشی یا سرگرمی و تفریحی می خواهید سفارش دهید، حتما به جوان پسند بودن و استفاده از رنگ های شاد در آن توجه خاصی داشته باشید. اگر برای شرکتی محیط زیستی کار می کنید ساک هایی را مد نظر قرار دهید که سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته باشند.

وسایلی به درد بخور را به مخاطبان هدیه دهید

اطمینان حاصل کنید که ساک دستی تبلیغاتی شما از هدیه تبلیغاتی کار آمد و به درد بخور پر شده باشد. لوازمی مانند خودکار، روان نویس، ساعت رومیزی و از این دست چیز هایی هستند که هم به درد مخاطب می خورند و هم هر لحظه آنان را به یاد برند شما می اندازند. اگر ساک تبلیغاتی را از چیز هایی پر کنید که فقط جنبه ظاهری داشته باشند احتمالا در آخر این هدایا دور انداخته خواهند شد و این یعنی هدر دادن منابع مالی عدم سود دهی تبلیغات. قانونی در این زمینه وجود دارد که بهتر است از آن تبعیت کنید. نصف وسایل و هدایا را کاربردی و نصف آن ها را سرگرم کننده و دکوری انتخاب کنید. اگر هدیه ای مانند پد ماوس را می خواهید به مشتریان خود بدهید از با دوام بودن آن اطمینان حاصل کنید چرا که چنین وسیله تا مدت ها جلوی چشم مخاطب خواهد بود و هر گاه وی از کامپیوتر خود استفاده کند یاد برند شما خواهد افتاد. با دوام بودن هدیه همچنین این نکته را به مشتری القا می کند که شرکت شما به کیفیت اجناس اهمیت ویژه ای می دهد و به مشتری احترام می گذارد. برای آشنایی بیشتر با ایده های نیمه دیگر وسایل که سرگرم کننده و یا دکوری هستند به چهارمین و آخرین پیشنهاد توجه کنید.

3 26

در انتخاب هدایای سرگرم کننده و تزیینی دقت زیادی به خرج دهید

در کنار انتخاب وسایل کاربردی، اگر در انتخاب هدایای دکوری و مهیج در ساک دستی تبلیغاتی نیز وسواس به خرج دهید تبلیغ بسیار موفقی برای برند خود خواهید کرد. اولین نکته این است که حتما این بخش از هدایا باید شامل خوراکی باشد. چه کسی از خوراکی های خوشمزه و انرژی زا در طول یک کنفرانس تبلیغاتی یا نمایشگاه که باعث خستگی مخاطب می شود بدش می آید؟ حتما چیز هایی شیرین را در انتخاب خوراکی ها در اولیت قرار دهید. دومین نکته قرار دادن وسایل بازی و سرگرمی در میان هدایا است. یک مکعب روبیک در ابعاد کوچک یکی از بهترین چیز هایی است که مخاطب تا مدت ها می ‌تواند با آن سرگرم شود. سومین مورد نیز به زیبایی شناسی هدایای تزیینی مربوط می شود. اگر مجسمه و یا طرحی رو میزی را می خواهید به مشتری اهدا کنید حتما از زیبا بودن آن مطمئن شوید تا وی برای قرار دادن آن روی میز کار یا گوشه و کنار خانه اش رغبت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *