وبلاگ

ایده هایی برای استفاده از ساک تبلیغاتی

6 3

یکی از به صرفه ‌ترین و کارآمد ترین راه‌ های تبلیغ و توسعه کسب و کار و تقویت برند، استفاده از ساک‌ پارچه ای تبلیغاتی است. باران پک با محصولات متنوع خود امکان سفارش ساک پارچه ای تبلیغاتی در هر رنگ و شکلی را با لوگو و شعاری که دوست دارید را امکان پذیر کرده است. هر ساک پارچه‌ ای تبلیغاتی که مشتریان تان در دست دارند به منزله یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک است که روزانه بار ها و بار ها بسیاری از چشم‌ ها را با برندتان آشنا می سازند. در این مقاله به بررسی راه ها و ایده هایی می‌پرداریم که با آن ها می توانید بهترین استفاده از ساک تبلیغاتی برای تقویت برند را ببرید. با ما همراه باشید.

1 24

استفاده از ساک تبلیغاتی در مسابقات آنلاین شبکه های اجتماعی

از رسانه های اجتماعی برای ارتباط مستقیم با مشتریان خود بیشترین بهره را ببرید. مسابقه ای با این مضمون راه بیندازید که افراد با تگ کردن نام شرکت و برند شما و یا تبلیغ محصول تان، امتیاز جمع آوری کنند. آن ها را تشویق کنید که عکس های خلاقانه با محصولاتی که از شما خریداری کرده اند بگیرند و در پروفایل های خود قرار دهند. سپس وقتی برنده یا برنده های این مسابقه مشخص شدند، ساک پارچه ای تبلیغاتی را با جوایزی جالب توجه و یا دیگر محصولات شرکت تان پر کنید و برای این شخص یا اشخاص بفرستید. این را بدانید که افراد عاشق شبکه های اجتماعی، جایزه و بردن در مسابقه هستند. پس این سه مولفه را با یکدیگر ترکیب کنید و مشتریان را فعالانه در روند تبلیغ شرکت دهید. این مسابقات را می توانید هفتگی یا ماهانه بر اساس مقدار بودجه ای که دارید راه بیندازید.

استفاده از ساک پارچه ای تبلیغاتی در نمایشگاه های مختلف

این را فراموش نکنید که در نمایشگاه ‌ها و مکان ‌های تبلیغاتی مختلفی باید از ساک پارچه ‌ای تبلیغاتی به تعداد انبوه استفاده کنید. با سفارش ساک پارچه‌ ای تبلیغاتی از باران پک به صورت انبوه، این نیاز مهم خود را در غرفه های مختلف بر طرف کنید. در این جور مکان ها، مردم عاشق این هستند که ساک تبلیغاتی در دستان خود داشته باشند و شما می‌ توانید از این فرصت طلایی برای تقویت برند خود استفاده کنید. این ساک های تبلیغاتی چیز هایی هستند که می توانید به صورت رایگان به افراد حاضر در نمایشگاه عرضه کنید و از این طریق آنان را به سمت غرفه خود بکشانید. مشتریان از هر یک از این ساک های پارچه ای تبلیغاتی در کار های روزمره شان استفاده خواهند کرد و یا در نمایشگاه برای حمل دیگر اجناس آن را به کار خواهند برد که در هر دو صورت برای شما موفقیتی در تبلیغ برند تان پدید خواهند آورد. مزیت دیگر ساک تبلیغاتی در غرفه ها، مربوط به زیبایی آن ها می‌ شود. غرفه خود را با ساک هایی که خودتان در طراحی اش شرکت داشته اید و رنگش را انتخاب کرده اید مزین کنید. پس اگر نمایشگاهی پیش رو دارید فرصت را از دست ندهید و سفارش ساک پارچه ای تبلیغاتی به صورت عمده از باران پک را جزو اولویت های آماده سازی برند تان برای نمایشگاه قرار دهید.

1 25

فروش ساک تبلیغاتی در موقعیت های مختلف

بسته به این که کسب و کارتان در چه حوزه ای است، ساک های تبلیغاتی را می‌ توانید برای فروش به مشتریان خود عرضه کنید. از این طریق در کنار کسب و کار اصلی خود سود دیگری هم به دست خواهید آورد و همچنین به تقویت برند و تبلیغ خواهید پرداخت. ساک های تبلیغاتی خود را در چندین گوشه فروشگاه یا مغازه تان در معرض نمایش بگذارید و در صورت داشتن فروشگاه آنلاین، بخشی را نیز به این ساک ها اختصاص دهید. این باعث می شود وقتی مشتریان برای خرید مراجعه می کنند چشم شان به این کیسه ها نیز بخورد و احتمالا آن ها را نیز خریداری کنند.

اهدای ساک پارچه ای تبلیغاتی در هنگام فروش اجناس

با سفارش ساک پارچه ای تبلیغاتی به صورت انبوه، می توانید این ساک ها را به هدایایی تبدیل کنید که مشتریان با خرید اجناس شما به دست می آورند. به دلیل قیمت مقرون به صرفه ساک های تبلیغاتی مخصوصا هنگام خرید به صورت عمده، نگران متضرر شدن هنگام اهدای این ساک ها به صورت رایگان نباشید. چنین کاری به منزله یک تبلیغ بدون ریسک برای محصولات شما محسوب می شود و در آینده ای نزدیک هزینه ای که برای آن شده را جبران خواهد کرد. در صورتی که نمی خواهید با هر خرید کوچکی این ساک های پارچه ای را به مشتریان بدهید، به آنان اعلام کنید که تنها در صورت خرید مقداری مشخصی اجناس مثلا حداقل چهل هزار تومان، می‌ توانند این ساک ها را در اختیار داشته باشند.

استفاده از ساک تبلیغاتی به عنوان هدایای عیدانه

ساک تبلیغاتی که قصد سفارش آن را دارید با توجه به حال و هوای عید یا مناسبتی که در پیش روست طراحی کنید. عید نوروز، شب یلدا، چهارشنبه سوری و دیگر مناسبت های محبوب بهانه هایی هستند که با فرا رسیدن آن ها می توانید ساک های پارچه ای با طراحی های زیبا را به مشتریان خود اهدا کنید. حتی می‌ توانید در این ساک های تبلیغاتی مناسبتی هدایایی قرار دهید و به بهانه عید به مشتری خود بدهید. این کار باعث می شود مشتریان بدانند شما به آنان اهمیت می دهید و در روز های خاص به فکرشان هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *