وبلاگ

ساک دستی آماده کاغذی و پارچه ای

6 13

از چند دهه قبل تا کنون استفاده از ساک دستی آماده جهت بسته ‌بندی و یا به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در بین مردم رواج پیدا کرده است. ساک دستی تبلیغاتی در واقع یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک است که در دست هر فرد ایفای نقش و آن محصول و برند را معرفی کرده و به پیشرفت شرکت، کارخانه و یا سازمان موردنظر کمک می ‌کند. از ساک دستی آماده در تبلیغ و ترویج کالا های فروشگاه‌ هایی مانند طلا و جواهر، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، ساعت، لوازم یدکی، قطعات کامپیوتری، لوازم الکتریکی، رستوران ‌ها، فست فود ها، مزون‌ ها، لوح بزرگداشت، لوکس فروشی ‌ها و… استفاده می‌شود. ساک دستی تبلیغاتی یکی از پر طرفدار ترین و پرکاربرد ترین ابزار هایی است که برای تبلیغات از آن استفاده می ‌شود. فروشگاه‌ها برای ارائه خدمات خود اجناس خریداری شده توسط مشتریان و همچنین کاتالوگ یا بروشورهای تبلیغاتی از ساک دستی آماده استفاده می‌ کنند.

انواع مدل های ساک دستی

امروزه ساک دستی ها با جنس های مختلفی تولید می شوند که می توان به ساک دستی کاغذی و ساک دستی پارچه ای اشاره نمود هر کدام از این دو نوع ساک دستی مزایا و معایبی دارند.

3 21

ساک دستی کاغذی

ساک کاغذی آماده و یا بگ خرید ، بگ شاپ چند سالی می باشد که به جای نایلون های تبلیغاتی در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ ساک دستی به عنوان یک بیلبورد متحرک کسب و کار شما به حساب می آید. در بازار چاپ و تبلیغات دو نوع ساک تبلیغاتی را به عنوان ساک کاغذی آماده می شناسند. نوع اول همان ساک دستی های رایج و متداول هست که از کاغذ گلاسه تهیه می شوند و نوع دیگر ساک دستی کرافت می باشد که از کاغذ کرافت تهیه و تولید می شود. با سفارش ساک دستی آماده از باران پک همان محصولی که مدنظر دارید را درخواست کنید. .

ساک دستی گلاسه

مقوای گلاسه به دلیل خواص بی نظیر خود در صنعت چاپ و تبلیغات کاربرد های فراوانی دارد. از جمله این قابلیت های بی شمار میتوان به پذیرش چاپ اُفست اشاره کرد. در این نوع چاپ شما هیچ محدودیتی در رنگ و طرح ندارید و هرگونه طرح و هر تعداد رنگ قابلیت اجرا دارد. مقوای گلاسه بهترین نوع کاغذ می باشد و بدلیل سطح صاف و صیقلی خود چاپ بصورت کاملا یکنواخت روی آن می نشیند.

 ساک دستی کرافت

زمان زیادی از پیدایش کاغذ کرافت می‌گذرد. این نوع کاغذ دارای مقاومت و کیفیت بالایی است و به دلیل بافت خاصی که دارد در صنعت بسته‌بندی جایگاه ویژه ‌ای را به خود اختصاص داده است. کاغذ کرافت به دلیل زیبایی و ویژگی ‌های خاصی که دارد دارای محبوبیت بالایی در بین مردم است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این نوع کاغذ، تهیه شدن آن از مواد بازیافتی است. همین امر باعث می ‌شود کسانی که طرفدار محیط زیست هستند، از تولید این نوع کاغذ به شدت پشتیبانی می ‌کنند. کاغذ کرافت سبک بوده و مقاومت بالایی دارد و قیمت آن نسبت به کاغذ گلاسه پایین ‌تر است همچنین برای تبلیغات مقرون به صرفه‌تر است. ساک کاغذی آماده که با کاغذ کرافت ساخته می‌شود به دلیل داشتن بافت زیبا و قدیمی ‌حس نوستالژی به افراد می‌دهد.

نکته مهم در چاپ ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی زیبایی بیشتری نسبت به ساک دستی پارچه ای دارد. نکته مهم در ساک دستی کاغذی وزن محصول شما است که داخل ساک دستی قرار می گیرد که با ضخامت کاغذ ساک دستی ارتباط مستقیم دارد. این به آن معنی است که هر چقدر وزن محصول بالا تر باشد باید ضخامت کاغذ ساک دستی نیز افزایش یابد.

3 19

ساک دستی پارچه ای

ساک پارچه ای آماده مقاومت بیشتری نسبت به ساک دستی کاغذی دارد و بصورت دوختی و پرسی موجود است. رنگ های مختلف پارچه های موجود سبب تنوع رنگی جالبی در چاپ ساک دستی پارچه ای شده است. چاپ ساک دستی پارچه ای معمولا بصورت تک رنگ و یا دو رنگ انجام می شود، هر چند قابلیت چاپ تصاویر تمام رنگی بر روی ساک دستی پارچه ای امکان پذیر است. با سفارش ساک دستی آماده از باران پک ساک پارچه ای آماده با هر رنگ و طرحی که می خواهید را درخواست کنید.

ساک دستی برزنتی

ساک دستی برزنتی نوعی ساک دستی پارچه ‌ای است که در میان ساک ‌های دستی پارچه ‌ای گران قیمت‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع آن است. ساک دستی پارچه‌ ای در ابعاد مختلفی تولید می‌شود و قابلیت چاپ هر برندی که مورد نظر شما است بر روی آن وجود دارد. از ساک پارچه ‌ای آماده به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

ساک دستی کتان

ساک دستی کتان بسیار زیبا و ظریف است و قابلیت چاپ در دو طرف آن وجود دارد که این چاپ‌ها می‌توانند به صورت رنگی باشند. ساک کتان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و قابلیت شستشو دارد. در حین شستشوی این نوع ساک کیفیت آن از دست نمی‌رود و همین امر باعث می‌شود که طول عمر بالایی داشته باشد. این نوع ساک دستی را عموما با پارچه‌های کتان و متقال تولید می‌کنند تا قابلیت چاپ رنگی را داشته و چاپ‌های رنگی بر روی آن جلوه زیبایی داشته باشد. این چاپ‌ها به دو صورت دیجیتال و یا سیلک بر روی ساک دستی انجام می‌شود. پارچه‌ای که با آن ساک دستی کتان می‌دوزند از جنس پنبه است که دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشد. این نوع ساک دستی در هر اندازه و طرحی که بخواهید تولید می‌شود و محدودیتی در سفارش ساک دستی آماده از این نوع ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *