وبلاگ

دلایلی برای استفاده از ساک پارچه ای

6 5

امروزه استفاده از ساک پارچه ای بسیار متداول شده است و شما به هر نمایشگاه و یا مکان تبلیغاتی بروید این ساک‌ها را در دستان بسیاری از افراد می‌بینید. اما دلیل محبوبیت زیاد این نوع ساک تبلیغاتی چیست؟ در این جا نگاهی می‌اندازیم به دلایل این محبوبیت روزافزون. با ما همراه باشید.

زیبایی و مد روز بودن

فقط کاربرد ساک پارچه‌ای نیست که آن را به ابزار پرطرفداری تبدیل کرده. در حقیقت همان قدر که این محصول برای افراد گوناگون پرکابرد است، زیبایی و جلوه آن در موقعیت‌های گوناگون چشم‌ها را به خود جلب می‌کند. اگر نگاهی به محصولات باران پک بیندازید، متوجه تنوع بسیار زیاد ساک‌های پارچه‌ای در طرح و رنگ‌ خواهید شد. اگر صاحب کسب و کار هستید، در خرید ساک پارچه‌ای به منظور تبلیغ برند خود، درنگ نکنید. ساک پارچه‌ای تبلیغاتی از جنسی است که برای چاپ کردن بسیار ایده‌آل است. با سفارش از باران پک امکان این را خواهید داشت که لوگو و شعار تبلیغاتی مورد نظرتان را روی ساک مورد نظر خود حک کنید. ساک‌های پارچه‌ای تبلیغاتی به منزله بیلبود‌ها تبلیغاتی کوچکی هستند که در کوتاه مدت می‌توانند نام برند شما را بر زبان‌ها بیندازند و ذهن مخاطب را با لوگو و شعارتان آشنا سازد.

1 21

جادار بودن

فراموش نکنیم که دلیل اصلی استفاده از هر نوع ساک، راحت‌تر شدن حمل و نقل اجسام مختلف است. ساک‌ها پارچه‌ای فضای زیادی دارند و می‌توان در آن‌ها تعداد زیادی اجسام اعم از بروشور و کاتالوگ‌های مختلف و یا هدایای تبلیغاتی را جای داد. این ویژگی نیازهای روزمره مشتریان را نیز برطرف خواهد کرد. کسانی که برای کارهای روزانه نیاز به ابزاری قابل اطمینان برای حمل و نقل وسایلشان دارند از این ساک‌های پارچه‌ای استفاده زیادی خواهند کرد.

دارا بودن کاربردهای گوناگون

ساک‌های پارچه‌ای هر کجا که می‌خواهید چیزی را با خود حمل کنید به کارتان خواهند آمد. هم خانم‌ها و هم آقایان و هم کودکان می توانند از این ساک های پارچه‌ای استفاده کنند. کیف مخصوص خرید، ساک ورزشی مخصوص باشگاه‌های مختلف، ابزار حمل و نقل لوازم کار، کیف مدرسه و ساک سبک مسافرتی تنها چند تا از مهم‌ترین کاربردهای این ساک‌های پارچه‌ای هستند. هنگام خرید نان و یا ما یحتاج دیگری که دمای بالایی دارند نیز می‌توانید با خیال راحت از این ساک‌ها استفاده کنید چرا که ساک‌های پارچه‌ای بر خلاف کیسه‌های پلاستیکی از پلی اتیلن ساخته نشده‌اند و می‌توانید اطمینان حاصل کنید که چنین ماده‌ای در اثر مجاورت غذاهای گرم با ساک‌تان، جذب‌ آن‌ها نمی‌شوند. فراموش نکنید که پلی اتیلن ماده‌ای سرطان‌زا و بسیار خطرناک است و در طی سالیان اخیر دانشمندان بارها تاکید کرده‌اند که بهتر است افراد تا حد ممکن از آن دوری کنند.

ماندگاری بالا

ساک‌های پارچه‌ای به خاطر دوام بالا و جنس مواد اولیه به کار رفته، ماندگاری بالایی دارند و با خرید ساک پارچه‌ای از باران پک می‌توانید مطمئن باشید که تا مدت‌ها ابزار حمل وسایلی با طول عمر بالا را در اختیار خواهید داشت. با خوب مراقبت کردن از ساک پارچه‌ای تبلیغاتی می‌توانید تا سال‌های سال از آن استفاده کنید. اگر از ساک پارچه‌ای برای حمل غذا و یا وسایلی که لکه بر جای می‌گذارند استفاده کرده‌اید اصلا جای نگرانی نیست چرا که این ساک‌ها قابل شستشو نیز هستند و می‌توانید آن‌ها را در ماشین لباسشویی همراه با دیگر لباس‌ها بشویید و خاطر جمع باشید که در فرآیند شستشو آسیب نمی‌بینند. ساک‌های پارچه‌ای از ساک های پلاستیکی و کاغذی مقاوم‌تر هستند و به راحتی پاره یا سوراخ نمی‌شوند. حال فکرش را بکنید که ساک پارچه‌ای تبلیغاتی شما ده سال توسط چند مشتری استفاده شده باشد. در این صورت برند و لوگوی شما بارها و بارها در معرض دید افراد بسیاری قرار گرفته است. پس در هنگام سفارش ساک پارچه‌ای تبلیغاتی به این مزیت این نوع ساک‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

1 20

ساک‌های پارچه‌ای، دوست دار محیط زیست

ساک پارچه‌ای تبلیغاتی با توجه به روند رو به افزایش مواد پلاستیکی و نایلونی تولید شده‌اند و شما نیز با خرید ساک پارچه‌ای از باران پک می‌توانید در این رویکرد حفاظت کننده از محیط زیست سهیم باشید. در نظر بگیرید که برای مثال از یک ساک پارچه‌ای در خریدهای روزانه و ماهیانه‌تان به مدت پنج سال استفاده کنید. تعداد پلاستیکی که در هر بار خرید قصد استفاده از آن‌ها را داشتید به یاد بیاورید تا متوجه شوید چه قدر چنین ساک‌هایی به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند. اگر به عنوان یک شهروند مسوول برای حفظ محیط زیست ارزش قائل هستید، بهترین هدیه تبلیغاتی که می‌توانید در اختیار مخاطبان خود بگذارید، ساک دستی پارچه‌ای خواهد بود. با این کار هم خودتان از تولید هزاران کیسه پلاستیکی جلوگیری خواهید کرد و هم مشتریان‌تان تا مدت‌ها از این ساک‌ها بهره‌مند خواهند شد. ناگفته نماند حتی هنگامی که دیگر از یک ساک پارچه‌ای استفاده نمی‌کنید و قصد استفاده از آن را ندارید هم آسیبی به طبیعت وارد نخواهد چرا که این ساک‌ها در عرض 240 روز و یا کمتر در معرض تابش نور خوشید از بین می‌روند و همچنین قابل بازیافت خواهند بود.

ساک پارچه‌ای قیمت مناسبی دارد

اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود برای تبلیغ برند نوظهور خود صرفه جویی کنید و در اول راه هستید، ساک پارچه‌ای تبلیغاتی از بهترین گزینه‌ها برای معرفی برندتان به حساب می‌آیند. با خیال راحت می‌توانید این ساک‌های پارچه‌ای را به تعداد انبوه از باران پک سفارش دهید و دغدغه هزینه نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *