وبلاگ

چند دلیل برای استفاده از ساک تبلیغاتی در رویداد خیریه

6 18

استفاده از ساک تبلیغاتی برای خیریه ها امروزه به امری متداول تبدیل شده است. این نکته چندان جای تعجبی هم ندارد چرا که ساک های تبیغاتی ابزاری پر کاربرد هستند و با استفاده از آن ها می توان اطلاعات، وسایل و هدایای زیادی را به مخاطبان یک خیریه انتقال داد. این ساک ها هم برای داوطلبین کار رایگان و هم برای شرکت کنندگانی که می خواهند به خیریه کمک کنند هدایای جذابی به حساب می آیند. به هر حال چه کسی از هدایایی که تا سالیان سال می تواند از آن ها در کار های روزمره اش استفاده کند بدش می آید؟

یک ساک تبلیغاتی که طراحی مناسبی دارد و با دوام نیز است می تواند تا مدت ها پیامی را که قصد انتقالش را دارید به مخاطبان بسیاری برساند. استفاده از ساک تبلیغاتی برای خیریه ها باعث می شود مردم حساب ویژه ای روی خیریه شما باز کنند. با سفارش ساک تبلیغاتی از باران پک از دوام و طراحی زیبای ساک تبلیغاتی خود خیالتان را راحت کنید. در این مقاله به معرفی دلایل استفاده از ساک تبلیغاتی در خیریه ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

3 7

تبلیغ خدمات به مشتری های نهایی

استارت اسمارت نام یک پروژه تغذیه سالم است که می خواهد سلامت تغذیه ای کودکان را بهبود ببخشد. آن ها پروژه خود را با برپایی چندین رویداد آغاز کردند و تصمیم گرفتند در این رویداد ها بسته های غذایی سالم را به عنوان تست به شرکت کنندگان بدهند. سفارش ساک تبلیغاتی مناسب جزئی مهم از استراتژی تبلیغاتی آن ها بود. استارت اسمارت در این ساک های تبلیغاتی وسایل آشپزی، مواد اولیه و طرز تهیه غذا های به خصوصی را قرار داد و آن ها را به مخاطبان ارائه کرد. این باعث شد که خانواده های بسیاری که در این رویداد ها شرکت می کردند با چیزی که استارت اسمارت می خواست آشنا شوند و هر روز با دیدن این ساک های تبلیغاتی به یاد پیام ها و محصولی که این پروژه به آن ها داده بود بیفتند. شما نیز با سفارش ساک تبلیغاتی از باران پک می توانید به این جنبه مهم از استراتژی تبلیغاتی خود بپردازید.

تشکر از سرمایه گذاران و داوطلبان

بنای تمام خیریه ها حامیان آن ها هستند. کسانی که وقت خود را می گذارند تا فعالیت های خیریه را پیش ببرند و یا اموال خود را در جهت پروژه های مختلف وقف می کنند. این بسیار مهم است که چنین کسانی بدانند که خیریه زحمات آن ها را می بیند و برای آن ها ارزش قائل است تا به ادامه فعالیت هایشان بپردازند. این جاست که به یکی از مهم ترین دلایل استفاده از ساک تبلیغاتی در خیریه ها می رسیم. سالانه در اقصی نقاط جهان دوندگان بسیاری در ماراتن های خیر خواهانه شرکت می کنند. بسیاری از مسببان این مسابقات ماراتن اجناسی مانند نوشیدنی خنک و انرژی زا را در داخل ساک های تبلیغاتی می گذارند تا شرکت کنندگان بعد از مسابقه از آن ها استفاده کنند. چنین روشی برای قدردانی از دوندگان بسیار به مذاق آن ها خوش می آید. با سفارش ساک تبلیغاتی از باران پک ساک هایی را سفارش دهید که با آن ها بتوانید به بهترین نحو از حامیان خود تشکر کنید.

افزایش آگاهی

این برای هر خیریه بسیار مهم است که افراد بیشتری روز به روز با اهداف آن آشنا و از ارزش های آن با خبر شوند. حتی یک خیریه نوپا نیز می تواند با برگزاری رویداد هایی هیجان انگیز و اهدای ساک های تبلیغاتی در همان ابتدای کار برای خود نام و آوازه خوبی کسب کنئ. خیریه استارت اسمارت با چنین کاری نه تنها شرکت کننده ها را تحت تاثیر قرار داد، بلکه شعار و اهدافش را با استفاده از ساک های تبلیغاتی به بسیاری از داوطلبان و سرمایه گذاران بالقوه نیز معرفی کرد. به همین دلیل است که ساک های تبلیغاتی به منزله بیلبورد های متحرک تلقی می شوند چرا که در اندک زمانی می توانند بسیاری از افراد را در مکان های مختلف جذب خود کنند.

3 8

جذب سرمایه گذاران از طریق سفارش ساک تبلیغاتی

هنگامی که به سفارش ساک تبلیغاتی از باران پک می پردازید به هیچ عنوان نگران هزینه ای که قرار است برای این ساک ها کنید نباشید. مطمئن باشید با بازاریابی درست از طریق ساک های تبلیغاتی در کوتاه ترین زمین ممکن هزینه ای را که صرف این محصولات مقرون به صرفه کرده اید به جیب شما باز خواهد گشت. یک خیریه مربوط به کمک هزینه های بیماری سرطان به نام چارتول کنسر تراست علاوه بر استفاده از ساک های تبلیغاتی برای خیریه ها و اهدای آن ها به شرکت کنندگان، این ساک ها را در رویداد های به خصوصی که مربوط به جذب اموال کمکی هستند نیز به فروش می رساند و از این طریق برای خیریه سرمایه جذب می کند. شما همچنین می توانید ساک های تبلیغاتی خیریه خود را در فروشگاه های آنلاین نیز به فروش برسانید. انجام چنین کار هایی باعث می شود که به راحتی به جذب کمک های مالی بپردازید و در کنارش به هدف مهمی مانند تبلیغ خیریه خود به دیگر سرمایه گذاران نیز دست یابید.

این تنها 4 تا از بهترین دلایل استفاده از ساک تبلیغاتی در خیریه ها بودند. دلایل زیاد دیگری نیز وجود دارند که باعث می شوند شما به عنوان شخصی خیر از چنین ساک هایی برای خیریه خود استفاده کنید. پس معطل نکنید و با گشت و گذاری در فروشگاه باران پک ساک تبلیغاتی مناسب خیریه خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *