وبلاگ

چه چیز باعث می شود ساک کاغذی کرافت پرطرفدار باشد؟

6 19

با افزایش آگاهی در مورد خطراتی که محیط زیست را تهدید می کنند و تبلیغ هر چه بیشتر اهمیت توجه تک تک شهروندان به مسائل محیط زیستی، هر روزه بر تعداد مصرف کنندگانی که به محصولات دوست دار محیط زیست گرایش پیدا می کنند افزوده می شود. صاحبین کسب و کار و کمپانی های مختلف نیز به عنوان اقشار مهمی از جامعه باید نسبت به این ترند های محیط زیستی دائما آگاهی کسب کنند و از آن چه در ذهن مصرف کننده می گذرد خبر داشته باشند. کرافت یک محصول کاغذی است و با استفاده از یک فرایند که شامل پالایش شیمیایی با استفاده از هیدروکسید سدیم و سولفید سدیم است، ساخته می شود. خمیر چوب پودر شده و به ورقه های بزرگ رشته چوب قهوه ای تقسیم می شود و با  افزودن سولفات به خمیر چوب باعث افزایش استحکام کششی کلی کاغذ می شود. کاغذ کرافت در حالت طبیعی قهوه ای است، اما ممکن است کاغذ را سفید کرده و طیف وسیعی از سایه ها را از قهوه ای تا سفید خالص داشته باشد.

ساک کاغذ کرافت یکی از محصولاتی است که نقش پر رنگی در کاهش تولید کیسه ها و ساک های پلاستیکی داشته و از محبوب ترین وسایل حمل کالا در بین مشتریان به شمار می رود. اما دلیل این محبوبیت بالا چیست؟ در این مقاله به بررسی این مهم می پردازیم. با ما همراه باشید.

3 10

ساک کاغذی کرافت ارزان است

جنس ساک کاغذی در هزینه ای که باید برای آن بپردازید نقش اصلی را ایفا می کند. ساک کاغذی کرافت از آن جهت مورد توجه بسیاری از صنایع و شرکت ها است که پایین ترین قیمت را در بین ساک های کاغذی دارد. در حقیقت با سفارش ساک کاغذی کرافت از باران پک می توانید از هزینه های مربوط به ساک های دستی و وسایل حمل مربوط به کسب و کارتان به مقدار قابل توجهی بکاهید و به طور همزمان هیچ نگرانی بابت کیفیت محصول نداشته باشید. کرافت یک محصول کاغذی است و با استفاده از یک فرایند که شامل پالایش شیمیایی با استفاده از هیدروکسید سدیم و سولفید سدیم ساخته شده است. خمیر چوب پودر شده و به ورقه های بزرگ رشته چوب قهوه ای تقسیم می شود و با  افزودن سولفات به خمیر چوب باعث افزایش استحکام کششی کلی کاغذ می شود. کاغذ کرافت در حالت طبیعی قهوه ای است، اما ممکن است کاغذ را سفید کرده و طیف وسیعی از سایه ها را از قهوه ای تا سفید خالص دریافت کنید. این فرآیند ها چندان هزینه بر نیستند و برای انجام آن ها از نیروی کار و انرژی زیادی استفاده نمی شود. به همین دلیل قیمت تمام شده ساک های کاغذی از جنس کرافت برای سفارش دهندگان آن زیاد نیست.

کاغذ کرافت مصارف گوناگونی دارد

گرچه هنگامی که نام کرافت را می شنوید احتمالا یک بسته به رنگ قهوه ای روشن به ذهنتان می اید، اما حقیقت این است که کاغذ کرافت انواع گوناگونی دارد که هر کدام در صنایع و کسب و کار های مختلفی به کار می روند. کاغذ های کرافت به علاوه مقاومت زیاد، قدرت جذب بسیار بالایی هم دارند. این کاغذ ها به دلیل تنوع بالا در اکثر صنایع به کار برده می شوند.

از کاغذ کرافت طبیعی اصل یا ویرجین کرافت می توان ساک های کاغذی با مقاوت بسیار زیادی را تولید کرد. اگر در سفارش ساک کاغذی کرافت مقاومت و دوام محصول برایتان از دیگر فاکتور ها مهم تر است، این جنس ساک کاغذی بهترین انتخاب به شمار می رود. مقاومت این کاغذ به حدی بالا است که از آن برای بسته بندی و ساخت کیسه های سیمان استفاده می شود.

کاغذ کرافت طبیعی بازیافتی در مقایسه با مورد قبلی از مقاومت کمتری بهره می برد اما برای کسانی که در سفارش ساک کاغذی، حفظ محیط زیست در اولویتشان است کاغذ کرافت طبیعی بازیافتی بهترین انتخاب است.

دو نوع کاغذ کرافت دیگر نیز رنگی و سفید شده هستند که نوع رنگی همان طور که از اسمش پیداست در هر نوع رنگی که بخواهید در دسترس است و نوع سفید شده همانند کاغذ کرافت طبیعی اصل از مقاومت زیادی بهره می برد.

3 9

ساک کاغذی کرافت دوست دار محیط زیست است

همان طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد، ساک کاغذی کرافت از لحاظ مفید بودن در روند کاهش تولیدات پلاستیکی و آلاینده های زیست محیطی از بهترین محصولات به شمار می رود. کاغذ کرافت، غیر سمی و سازگار با محیط زیست است و بدون داشتن هیچ گونه آلودگی، می تواند به راحتی بازیافت شود. وقتی مشتریان شما این ساک های کاغذی را با نماد و شعار شرکتتان به جاهای مختلفی می برند، این پیام که شما یکی از صاحبین کسب و کار هستید که به محیط زیست اهمیت می دهید در ذهن متبادر می شود. پس با سفارش ساک کاغذی کرافت از باران پک به کسانی بپیوندید که در زمینه جلوگیری از نابودی کره زمین در تلاش هستند. اگر به طور ناخواسته این ساک های کرافت در طبیعت رها شوند ظرف تنها مدت چند هفته تجزیه می شوند و اثری از آن ها در طبیعت دیده نمی شود. علاوه بر آن، امکان بازیافت و تولید مجدد محصولات دیگر از این جنس ساک تبلیغاتی آن را تبدیل به نمادی برای حفاظت از محیط زیست و کربن کمتر تبدیل کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *